شباب صفط الخمار
أهلا بك في منتدي شباب صفط
شباب صفط الخمار
أهلا بك في منتدي شباب صفط
شباب صفط الخمار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب صفط الخمار

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سبحان الله ...سبحان الله

كاتب الموضوعرسالة
مها محمد على
عضو فضى
عضو فضى
مها محمد على

انثى عدد الرسائل : 51

سبحان الله ...سبحان الله  Empty
مُساهمةموضوع: رد: سبحان الله ...سبحان الله    سبحان الله ...سبحان الله  Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 10:29 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا مها محمد على انما مها ام محمد على دى ايميل متقلد بعد ما اتعملى بان اى بى من شخص مسؤل عن المنتدى تقريبا مدير المنتدى ومش عاوزه اظلم حد بس اللى عمل كده وعمل ايميل جديد باسمى انسان حقير وزباله وما يشرفنيش انى اكون معاه فى مكان واحد
وعمرى ما هاعتزر للكلب رضا بدا وانا مها وهاخش المنتدى كل يوم من اى حته وباى اى بى يعجبنى واحب اقول للحمار اللى بندنى انى اقدر اغير الاى بى بتاعى كل عشر دقايق ببرنامج معفن يا جاهل يا اهبل انا تخصصى الكلام ده ورضا خايف منى لانى فضحته على الفيس بوك وبعت مواقع لاصحابه علشان يدخلوا هنا ويقروا كلام الاستاز وبرضو مش هاسيبه وتحياتى للادمن الحمار اللى ما يفقهش اى شى فى شى

سبحان الله ...سبحان الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سبحان الله
» من لا يستطيع ان يقول كلمة طيبه فى اى موضوع خاصة السياسه اللعينه فليصمت وكلمة كلنا اهل ليس شعار بل حقيقة وواقع شانا او ابينا فلماذا تذكية روح العداء بين الاجيال ولماذا لا تتمنا الامان لابناءك فى بلدهم وبين اهاليهم ,,, الله الله فى انفسكم الله الله فى اها
» سبحان الله والحمد لله
» سبحان الله والحمد لله
» سبحان الله والحمد لله