شباب صفط الخمار
أهلا بك في منتدي شباب صفط
شباب صفط الخمار
أهلا بك في منتدي شباب صفط
شباب صفط الخمار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب صفط الخمار

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اختار الافضل والانفع ليه

كاتب الموضوعرسالة
??????
زائر

اختار الافضل والانفع ليه  Empty
مُساهمةموضوع: اختار الافضل والانفع ليه    اختار الافضل والانفع ليه  Emptyالخميس ديسمبر 09, 2010 10:06 am

[size=24]ايه الهبل والعبط والتخلف العقلى ال انتو بتحكو فيه

بعنى ايه لازم انتخب ابن البلد , هى الناس بقر وجاموس تتساق وخلاص

فوقو ياعالم [
/size]
????
زائر

مُساهمةموضوع: هو   اختار الافضل والانفع ليه  Emptyالخميس ديسمبر 09, 2010 2:10 pm

هو بعينه بغباوته ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,الصحيح ان احنا نختار البلد يابيه وبعد كده ابقى دور على ابن البلد وانششششششششششششششر يامان
??????
زائر

مُساهمةموضوع: انا أسف جدا   اختار الافضل والانفع ليه  Emptyالجمعة ديسمبر 10, 2010 11:05 pm

يا سيدى انا بتكلم بالمنطق
ماشى انا معاك نختار البلد ( مع ان دا ضحك على الدقون لان المرشحيين انفسهم لازم يدور على البلاد الاخرى ) طيب لو البلد فيها اكثر من مرشح ؟؟؟ طيب بلاش دى ، لو مجموعة منتميه لحزب اخر من الكام وعشرون حزب بمصر ولو فيه ناس مش اتقياء وقلبهم مش زى البفته البيضه مثلك وبينهم وبين احد المرشحيين خلافات ( لا اعتقد ان المرشح على بن ابى طالب والناخبين عمر بن الخطاب والصحابه )
من حقق نحب وتنتخب من تريد لكن لا تغالط وتحاول ان تلبس الحق بالباطل
وبعدين انتو فى صفط الخمار كان عندكو ثلاثه واحد خرج قبل الانتخاب يبقى اتنين يعنى لازم نختار واحد يعنى اختار شخص بعينه مش البلد
على فكره انا لا يعنينى الامر من قريب او بعيد لكن شدنى شدة الغباء المسيطر على العقول وانا اسف على تداخلى معكم يا شباب الغد الحالك السواد بايديكم

اختار الافضل والانفع ليه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا
» خر الاخبار فشل محواله من احد المرشحين المعروف عنه سوء الخلق تزوير مستندات بمساعده محامى وسخ ( أسف دا اقل تعبير ) ليجبر اخيه الاكبر عن الترشيح بعد ان ضربه بالحزاء ( بالجزمه يعنى )
» لماذا اختار الله الغراب
» بكره يوم 28/11 يوم الادلاء بالاصوات الرجاء اختيار الافضل دون اى لاعتبارات الشخصية والموقفية ويعطى صوته لمن يؤمن بصدقه وصلاحه وبذلك يكون قد صدق مع نفسه