شباب صفط الخمار
أهلا بك في منتدي شباب صفط
شباب صفط الخمار
أهلا بك في منتدي شباب صفط
شباب صفط الخمار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب صفط الخمار

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا

كاتب الموضوعرسالة
??????
زائر

انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا Empty
مُساهمةموضوع: انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا   انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا Emptyالخميس ديسمبر 09, 2010 10:15 am

ايه الهبل والعبط ال انتو بتتكلمو فيه دا
ايه يعنى لازم انتخب ابن البلد يا اصحو وفوقو احنا ناس بنعرف نفك الخط
???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد على الافضل   انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا Emptyالخميس ديسمبر 09, 2010 2:01 pm

اللى انت فيه ده اسمه حقد وبغض اتقى الله
??????
زائر

مُساهمةموضوع: حقد ايه   انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا Emptyالجمعة ديسمبر 10, 2010 10:41 pm

طيب يا سيدى لو عشرة افراد من بلدى ال على فكره مش صفط الخمار اترشحو ولا حتى من صفط فين الحقد والبغض لما اختار واحد طبيعى لازم اختار واحد سواء من العشره او من غيرهم وفين الحقد لما اشوف مصلحتى مع مين
??????
زائر

مُساهمةموضوع: شباب الغد    انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا Emptyالجمعة ديسمبر 10, 2010 11:20 pm

يا سيدى انا بتكلم بالمنطق
ماشى انا معاك نختار البلد ( مع ان دا ضحك على الدقون لان المرشحيين انفسهم لازم يدور على البلاد الاخرى ) طيب لو البلد فيها اكثر من مرشح ؟؟؟ طيب بلاش دى ، لو مجموعة منتميه لحزب اخر من الكام وعشرون حزب بمصر مش من حقهم يساندو الحزب بتاعهم مثلا
ولو فيه ناس مش اتقياء وقلبهم مش زى البفته البيضه مثلك وبينهم وبين احد المرشحيين خلافات ( لا اعتقد ان المرشح على بن ابى طالب والناخبين عمر بن الخطاب والصحابه ) ربما تكونو فى صفط سمت ارواحكم الى هذا الدرجه من التسامح الملائكى الذى لا يمكن للبشر امثالنا تحمله
من حقق نحب وتنتخب من تريد لكن لا تغالط وتحاول ان تلبس الحق بالباطل
وبعدين انتو فى صفط الخمار كان عندكو ثلاثه واحد خرج قبل الانتخاب يبقى اتنين يعنى لازم نختار واحد يعنى هاختار شخص بعينه مش البلد ولا حاجه ونرجع من الاول هو مين ال يحدد من الانفع للبلد يعنى هنرجع لاختيار فرد بعينه من وجه نظر كل ناخب وليس البلد
على فكره انا لا يعنينى الامر من قريب او بعيد لكن شدنى شدة الغباء المسيطر على العقول وانا اسف على تداخلى معكم يا شباب الغد الحالك السواد بايديكم

انتخب الافضل والانفع لى من وجهة باقتناعى انا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اختار الافضل والانفع ليه
» خر الاخبار فشل محواله من احد المرشحين المعروف عنه سوء الخلق تزوير مستندات بمساعده محامى وسخ ( أسف دا اقل تعبير ) ليجبر اخيه الاكبر عن الترشيح بعد ان ضربه بالحزاء ( بالجزمه يعنى )
» بكره يوم 28/11 يوم الادلاء بالاصوات الرجاء اختيار الافضل دون اى لاعتبارات الشخصية والموقفية ويعطى صوته لمن يؤمن بصدقه وصلاحه وبذلك يكون قد صدق مع نفسه
» السادة الافاضل على هذا المنتدى انت كفرد جالس تتواصل مع زائرين المنتدى يجب ان تتحدث اولا بادب زائد لان ما تقوله يراه الكثير ـ ثانيا عبر عن وجهة نظرك فقط ولا تتحدث بلسان المجموع فلا تتحدث باسم عيله او مجموعه او باسم بلد سواء بخير او بشر لانك بالتاكيد لم تف